Aktivitetsmateriell

Postutstyr: postskjermer og klippetenger
O-skjermer med refleksdetaljer. Disse lyser godt opp i mørket, noe som gjør at de passer godt til orientering både på dagtid og natt. Ulike sett med klippetenger; enten med bokstavkoder eller ulike symboler. Til å skru fast eller henge opp på postene for kontrollmerking i deltakernes startkort.

Kompass
Velg mellom ulike varianter.
Finnes også som klassesett.

Gymutstyr orienteringslek
Vi har satt sammen en pakke med det viktigste man trenger for å komme i gang med orienteringsundervisning. Skolepakken selges til en meget gunstig pris. Inneholder markereringskjegler og markeringstallerkener i ulike farger, vaskbare erteposer, hoppetau, sjongleringsduker, skumterninger og lagbånd i ulike farger.

Skolepakke 1 eller skolepakke 2 – elektronisk utstyr
Utstyr som tilsvarer det som brukes i trening og konkurranser.
Barn og ungdom fenges av systemet, og vi anbefaler å prøve dette på skolen. De fleste orienteringsklubber bruker i dag dette systemet, så du kan henvende deg til en lokal klubb for å avtale eventuelt lån/leie av elektronisk tidtakerutstyr.

A4 plast for kart
Pakning a 100 stk. Har en tykkelse som tåler røff behandling og mye fuktighet.